Virkattu laukku poppanasta valmistui eilen illalla. Tuli ihan kiva. Vuorikankaaksi löysin vanhan sävyyn sopivan tyynyliinan.

Bonuksena vuorikankaassa on runonpätkä: "Elämässä onnistaa, kun vain jaksaa ponnistaa."

keskiviikko, 1. elokuu 2007
Virkattu laukku poppanasta valmistui eilen illalla. Tuli ihan kiva. Vuorikankaaksi löysin vanhan sävyyn sopivan tyynyliinan.

Bonuksena vuorikankaassa on runonpätkä: "Elämässä onnistaa, kun vain jaksaa ponnistaa."

Kommentit